• 05-07-2008, 16:03:28
    #1
    Ankarada yakaladığım 2 foto karesi;

  • 05-07-2008, 16:04:11
    #2
    veresiye ismi güzelmiş sevdim
  • 05-07-2008, 16:33:51
    #3
    fotoraflaarı e250 de çektiğim için kalitesi düşük kusura bakmayın
  • 06-07-2008, 01:21:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güzel eline sağlık