• 24-07-2018, 18:52:05
    #1
    http://www.imgim.com/b1a173e6-3731-4...88c86d387d.png

    Beyler hepimiz eskisini bırakıp yenisine geçiyoruz
  • 24-07-2018, 18:56:25
    #2
    Zuhahahhah Çabuk Misafir; Gelmeden
  • 24-07-2018, 18:57:03
    #3
    Sonu yeni Türkiye gibi olmaz umarım. :| (Ekonomi)

    Bu arada forum sahibi bence konuyu açan hocam, aşırı üye kasıyor şuanda
  • 24-07-2018, 18:57:59
    #4
    taklitler aslını yaşatır
  • 24-07-2018, 18:58:25
    #5
    webmasterler
  • 24-07-2018, 18:59:59
    #6
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmasterler
    İnceyi yakalamışsın hocam Daha webmaster lar yazamıyorlar
  • 24-07-2018, 19:00:29
    #7
    Hâlâ webmaster forumu açıp popülerite yakalamayı düşünenlerin olması garip.
  • 24-07-2018, 19:03:37
    #8
    Yeni r10 kurulmuş gözümüz aydın
  • 24-07-2018, 19:05:17
    #9
    Adminler gelmeden işimizi halledelim de haberleri olmasın kimsenin.