Yeni r10 😂 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni r10 😂
52
●
4.103
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yeni r10 😂
1
2
3
4
5
6
24-07-2018, 18:52:05
#1
DoktorCan
http://www.imgim.com/b1a173e6-3731-4...88c86d387d.png
Beyler hepimiz eskisini bırakıp yenisine geçiyoruz
24-07-2018, 18:56:25
#2
Engin.ilicali
Zuhahahhah
Çabuk Misafir; Gelmeden
24-07-2018, 18:57:03
#3
KaptanMedya
Sonu yeni Türkiye gibi olmaz umarım. :| (Ekonomi)
Bu arada forum sahibi bence konuyu açan hocam, aşırı üye kasıyor şuanda
24-07-2018, 18:57:59
#4
Supersonic
taklitler aslını yaşatır
24-07-2018, 18:58:25
#5
CtrL
webmaster
ler
24-07-2018, 18:59:59
#6
Engin.ilicali
CtrL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
webmaster
ler
İnceyi yakalamışsın hocam
Daha webmaster lar yazamıyorlar
24-07-2018, 19:00:29
#7
Mhmt_Clskn
Hâlâ webmaster forumu açıp popülerite yakalamayı düşünenlerin olması garip.
24-07-2018, 19:03:37
#8
WebGezgini
Yeni r10 kurulmuş gözümüz aydın
24-07-2018, 19:05:17
#9
Jadzyildiz
Adminler gelmeden işimizi halledelim de haberleri olmasın kimsenin.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler