Sıcakta ne içilir. - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sıcakta ne içilir.
86
●
2.971
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sıcakta ne içilir.
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
09-07-2018, 21:00:26
#64
depresanz
torkunun limonatası var nefistir. ayrıca cappy pulpy mandalina 1 lt ile bir şişe kızılay sodayı karıştırınca yine enfes bir tat çıkıyor ortaya.
09-07-2018, 22:18:25
#65
pdr51
Kimse yazmamış ama buz gibi bir
Niğde Gazozu
çok iyi gider denemediyseniz kesinlikle denemelisiniz. Bi kere için Bi daha başka gazoz içmek istemeyeceksin. Ayrıca helal gıda sertifikalı
Not: Bimde bulabilirsiniz
10-07-2018, 00:43:57
#66
AGSoftware
Hocam sizi en güzel rahatlatıcak şey ekşi yoğurt soda hafifte içine limon sıkın. Kocamannn bir bardak alın keyfinize bakın.
10-07-2018, 01:33:43
#67
JetSosyal
Limonata favorim.
Onun haricinde ice latte güzel gidiyor.
10-07-2018, 01:52:12
#68
Newyork
Kurumsal Backlink SEO
Çift kavrulmuş koyu kahve güzel gidiyor
10-07-2018, 03:06:46
#69
OnurTasci
ağzının tadıma göre bi tane milkshake alıyorsun , takıyosun pipedi dişinin dibine yavaş yavaş höpürdediyorsun
10-07-2018, 05:19:13
#70
iyi
Birşey içmek yerine buz gibi karpuz yemek daha çok rahatlatıyor nedense beni.
10-07-2018, 10:26:46
#71
Zerk
Üyeliği durduruldu
Çay
10-07-2018, 11:15:05
#72
Teknodaddy
spritz aperol tek geçerim.
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler