• 01-07-2018, 20:21:08
    #1
    Konu iptal
  • 01-07-2018, 20:29:30
    #2
    Selamlar,

    Çok güzel görünüyor. İyi eğlenceler.
  • 01-07-2018, 20:51:08
    #3
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Çok güzel görünüyor. İyi eğlenceler.
    eyvallah hocam 2 ay buralardayız
  • 01-07-2018, 21:01:16
    #4
    guzel memleket, sahil yolundan Bartın a inmeyin yol cok dolambaçlı
    • codeoptima
    codeoptima bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2018, 21:24:42
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel memleket, sahil yolundan Bartın a inmeyin yol cok dolambaçlı
    mahfediyor o yol