• 21-06-2008, 17:56:39
    #1
    bkm mutfakta çalmıştı geçen bölüm
    kısa ama şarkı güzel
  • 21-06-2008, 18:09:58
    #2
    aynen çok güzel şarkı
  • 21-06-2008, 18:10:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben videosunu daha çok beğenmiştim
  • 21-06-2008, 18:12:33
    #4
    Saol şarkı için indireyim..
    Bu arada...
    <konudışı>Ersin'in silah efekti manyak </konudışı>
  • 21-06-2008, 18:14:06
    #5
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saol şarkı için indireyim..
    Bu arada...
    <konudışı>Ersin'in silah efekti manyak </konudışı>
    fiyufff
  • 21-06-2008, 18:16:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Wii renk yapmışsın yeni farkına vardım, hayrlı olsun
  • 21-06-2008, 18:17:41
    #7
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wii renk yapmışsın yeni farkına vardım, hayrlı olsun
    saol
    mavide olabilirim.işler iyi son günlerde allahşükür
  • 21-06-2008, 18:31:10
    #8
    şarkı çok güzel ya arıyordum bunu sağolasın
  • 21-06-2008, 18:34:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol
    mavide olabilirim.işler iyi son günlerde allahşükür
    İyi iyi, ALLAH işini rastgetirsin kardeşim

    Boya artarsa bizide boya