• 11-09-2006, 15:53:22
    #1
    Misafir
    Malatya'da bir evden hırsızlık yapan 2 kişi, polisten kaçabilmek için kendilerini kuma gömdü. Edinilen bilgiye göre, Kırçuval Mahallesi'nde bir binanın ikinci katının balkon kapısından giren A.V. ve F.K, evde bulunan cep telefonu ve bir miktar parayı alarak kaçtı.

    Polisin aradığı A.V. ve F.K, olay yerine yakın bir yerde bulunan inşaatta, saklandıkları kumun içinde yakalandı. Sorguları tamamlanan zanlılar, savcılığa sevk edildiler.

    Internet Haber [ Haberin Doğru Adresi ] [ Hırsızlar fazla film izlemiş ]

    muhaha
  • 11-09-2006, 16:25:30
    #2
    Misafir
    hadilan ordan
  • 11-09-2006, 16:27:27
    #3
    Misafir
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadilan ordan
    yoksa malatyalımısın
  • 11-09-2006, 18:23:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    malatyalı değildir bu

    Alıntı
    • Sıtmapınarı’ndaki bir kulüpte, çalışır durumdaki vantilatörün içerisindeki naylon parçasını almak isterken elini kaptıran 14 yaşındaki U.Y. yaralandı.
    Malatyahaber.com

    işte gçö ala ala böyle oldu
  • 11-09-2006, 18:29:49
    #5
    Misafir
    bu malatyalılar arasında en zararlısı malatyasporludur. deli_dana,winsock,kernel32 uslu aklı başında insanlar
  • 11-09-2006, 18:31:30
    #6
    Misafir
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoksa malatyalımısın

    he malatyalıyım bi itirazınmı var
  • 11-09-2006, 18:33:31
    #7
    Misafir
    LuGeLaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he malatyalıyım bi itirazınmı var
    belli
  • 11-09-2006, 20:04:37
    #8
    Alooo bu işin sonu toprakcılıga donecek gıbı
  • 11-09-2006, 20:39:26
    #9
    yok onlar baskillidir, malatyada öyle bir halt etmişlerdir..
    Malatyalılar öyle bişi olsa babalar gibi ben yaptım diye teslim olurlar..

    @onur bu arada en aklı başında kişilik benim koskoca Malatyada