• 18-06-2008, 16:33:43
    #37
    anlamadım ben kim kim ve bu konunun özü ne ? kısaca izah etse biri tanımadığım için kimseyi öylece okuyorum ama halen anlamış değilim meselenin özetini
  • 18-06-2008, 16:33:50
    #38
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya gözlerim yaşarmasa daha bunun 3-5 katı log birikirdi. Ama tam yerinde koydum lafı. Doktor sana da 1 YTL yazdım. İster bir fakire ver, ister cebe at.

    1 ytl muhabbeti nedir he bunun karşılığıysa iş ak ykb pp ver birşeyler atayım ama değer 1 ytl ye
  • 18-06-2008, 16:38:42
    #39
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ben kim kim ve bu konunun özü ne ? kısaca izah etse biri tanımadığım için kimseyi öylece okuyorum ama halen anlamış değilim meselenin özetini

    Allah aşkına , bunu anlamak için kimseyi tanımak gerekmiyor inanın

    kınayt onlayn almandan gelen lağptop sermayesi .

    - Cafe sizin mi ?
    - Nerdeee biz de yolumuzu bulsak..


    2 ytl oldu heralde benim borcum ?
  • 18-06-2008, 16:38:59
    #40
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ben kim kim ve bu konunun özü ne ? kısaca izah etse biri tanımadığım için kimseyi öylece okuyorum ama halen anlamış değilim meselenin özetini
    Sen 1 YTL ödememek için tiyatrodan birşey anlamadım diyorsun. Yer mi anadolu çocuğu bunları.

    Doktor, zengin olma yolunda ilerliyorum sayenizde.
  • 18-06-2008, 16:57:31
    #41
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    . Yer mi anadolu çocuğu bunları.
    .

    3 ytl oldu