teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadım ben kim kim ve bu konunun özü ne ? kısaca izah etse biri tanımadığım için kimseyi öylece okuyorum ama halen anlamış değilim meselenin özetini
Sen 1 YTL ödememek için tiyatrodan birşey anlamadım diyorsun. Yer mi anadolu çocuğu bunları.

Doktor, zengin olma yolunda ilerliyorum sayenizde.