• 06-05-2018, 01:48:51
    #1
    Valla PES yani
    .


    Resmi Google Webmaster Bloğuna Tecavüz Ettik

    Arasıra yeniliklerden faydalanmak, nadir olarakta yaşadığım sıkıntıların aynısını yaşayanların açtığı konuları okuyarak çözüm aramak için kullandığım TÜRKÇE Resmi Google Webmaster Bloğunda bazı konuları okur iken çok güzel bir amaç için hazırlanmış içeriğe resmen tecavüz etmişler.
    • YORUM SAYISI: 106
    • SÖZDE YORUM ADINA LİNK EKLENEN mesaj sayısı: 88
    (Bazı kişiler 2 hatta 3 site eklemiş. Onları ayrıca saymadım.)

    Kimler yok ki; Webmaster geçinenler, Ajans, yazılımcı geçinenler, Kombi, Klima, Bahis, Forex, Araç kiralama v.b. siteler.

    Yüksek kalitede siteler oluşturma hakkında tavsiyeler başlıklı güzel bir içerik Google Arama Kalitesi ekibi adına Fatih Özkösemen tarafından yazılmış ve buraya sözde yorum atarak link kasmak için kullanılmış.

    Türkçe bir kaynak olsun diye kendileri işinden gücünden zamanından kısarak herhangi bir menfaat olmadan güzel bir şeyler yapılmış ve resmen içine etmişiz.

    Şahsen ben Fatih Özkösemen veya Google çalışanı olsam bu sayfada ki link kasılan sitelerin hepsine ceza verirdim.
    Sadece ilgili sitelere değil, Hangi isimle sözde yorum adına link kasmışsa o kişiye ait siteleri bulur o sitelere de sebepsiz yere ceza verirdim.

    https://webmaster-tr.googleblog.com/...olusturma.html


    Sizlere Yuh yani.
    Köyde "camışlara" bile yuh demiyorduk.
  • 06-05-2018, 01:59:04
    #2
    Para insanları kör etti.
  • 06-05-2018, 01:59:34
    #3
    Öğrenecekler abisi, yapım aşamasında daha bunlar
  • 06-05-2018, 02:01:02
    #4
    2 gram akılları olsa sayfa kaynağına baksalar ekledikleri linklerin etkisi 0
  • 06-05-2018, 02:03:21
    #5
    ne zaman bu tarz çakalları görsem aklıma https://eksisozluk.com/entry/65067097 bu geliyor
  • 06-05-2018, 02:05:31
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Tanıdıklarda varmış resimden gördüğüm hiç haber etmiyorlar Benim bu konuda en çok yuhh dediğim olaylardan biri mysql'in Türkçe destek formundaki gördüğümdür
    Ama konu hakkında dediklerinize katılıyorum.
  • 06-05-2018, 02:53:01
    #7
    Yorumlardaki.. Yengeec... Sitesini burada bi konuda gordugumu hatirliyorum
  • 06-05-2018, 03:30:21
    #8
    Valla PES yani
    .
  • 06-05-2018, 03:51:32
    #9
    şöyle bir baktım, valla yazık billahi yazık...Utanıyorum. Ne hevesim kaldı nede içimde istek.çok değil 5 seneye bende bu işlerden elimi ayağımı çekerim.