• 20-04-2018, 14:56:03
    #46
    alanlara hayırlı olsun
    bugünkü kampanyamız 10 davetiye üzerine alan herkese
    10 adet ceviz 10 adet kiraz fidanı üstelik aşı makası bizden
  • 20-04-2018, 15:08:28
    #47
    Gold üye
    Bi' mod bi de normal hesap toplam fiyatıyla PM
  • 20-04-2018, 21:31:59
    #48
    Geçen ben de 5 tane sattım. 5 tane alan kişinin 5x3 15 tane daha satınca toplam 20 tane satmış oldum. Ardından 15 kişi de 15x3 kişiye sattı. 45 Tanenin parasını almış oldum. Ardından o 45 kişi de 45x3 kişiye satınca 135 kişi etti ve 135 kişinin parasını da almış oldum. Yetmedi o 135 kişi de uyanıklık etti 135 kişi 135x3 kişiye sattı ve 405 üye etmiş olduk. Ne oldu peki? R10 'a üye kazandırdık. Bol bol hayır duası alırım artık Siz de böyle yapın hocam, dua kazanın )
  • 20-04-2018, 21:39:49
    #49
    Konuyu Bildirdim. Uyelik satmak yasak.










    sazan.avi.
  • 20-04-2018, 22:00:57
    #50
    gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itinayla davetiye satılır
    stok limiti yoktur
    1 adet davetiye 100 tl
    20 - 50 arası davetiye özel indirim 50 TL ( davetiye başı )

    satılan davetiyeler r10 yönetiminin gözünden kaçar yakalanmaz ve satın alındığı belli olmaz

    sınırsız olarak kullanabilirsiniz

    Daha bitmedi davetiye alan herkese Balcım şirketinden 5 petek 3 adet kavonaz bal ve 1 spor ayakkabı yanında verilecektir. ( toptan alımlarda geçerlidir )

    Davetiye toptancısı olmak isteyenler 100 ve üzeri davetiye için özel teklif isteyin pm ile

    davetiyeler servis bakımlı olup ödeme sonrası anında gönderilir
    alıcılara şimdiden h. olsun

    ( her türlü ödeme imkanı mevcut banka havalesi, kredi kartı )
    Programın elimde adamım. Şimdi Piyasayı bitiriyorum

  • 20-04-2018, 23:29:58
    #51
    CIA Bu hesaplara bakıyomuş.
  • 21-04-2018, 00:00:39
    #52
    Üyeliği durduruldu
    gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün yolumuzu bulduk
    yokmu başka alan

    banlanmama garantili
    şu saatten sonra gelenlere davetiye yanında +50 itrader hediye
    Coşkunun Üyeliği için detaylı gelir bilgisi ile beraber pm alayım. Takas var mıdır ? Benim uyeliği versem üste kaç lira istersin.



    Bu arada sazan mevsimi başlamış sanırım.
  • 22-04-2018, 21:41:40
    #53
    acaba adminler şaka arasından satış oluyomu diye öm incelemişlermidir ya da şüpheye düşüp düşünceye dalmışlar mıdır? ben olsam bi takılırdım
  • 22-04-2018, 23:23:14
    #54
    geçen sizden aldım 3 gün sonra üyelikler ban yedi param hep boşa gidiyor iade de yapmıyorsunuz kimseye tavsiye etmiyorum sizi.