Mizah sitem için sLogan:) help? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mizah sitem için sLogan:) help?
10
●
592
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Mizah sitem için sLogan:) help?
1
2
14-06-2008, 11:28:57
#1
MusLumcu
arkadaslar forum sitem için slogan arıyorum
site içerigi: mizah, karikatür, fıkra, komik yazılar
döktürün bakim güzel geyikler, güzel bir tane çıkar heralde,
bannerimi o sloganı yazıcam
14-06-2008, 12:09:03
#2
unlem
-Takmak ya da takmamak, işte bütün mesele bu
bu da olabilir
14-06-2008, 13:02:31
#3
kubilay
bu sloganlar benmde işime yarayacak bayağı bi mizah sitem var
16-06-2008, 17:43:30
#4
MusLumcu
eeeeeeeeeeee r10.net nerde ya
yokmu şöyle duyunca adamı güldürecek slogan? söz?
16-06-2008, 17:47:15
#5
Wii
slogan istiosanız hemen üreteyim bi tane
Her site için slogan üretilir :d
Örn : Neye güldün la sen ?
O.sursam duyarmısın sesimi mısralarında.
Gülmece bayıltmaca
Höytt . Gülme l-a-n
16-06-2008, 17:49:55
#6
phoenix
Üyeliği durduruldu
Domain ismini de bilsek daha yaratici sloganlar cikarabiliriz tabi.
16-06-2008, 18:00:19
#7
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gülmek sizin güldürmek bizim işimiz
16-06-2008, 19:33:29
#8
manyah
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
domain ismini öğrensek belki yardımcı olabiliriz.
+Solano'nun slogan güzelmiş hoşuma gitti
16-06-2008, 21:58:38
#9
TheKanka
Misafir
Ne sırıtıyon l an?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler