• 14-06-2008, 11:28:57
    #1
    arkadaslar forum sitem için slogan arıyorum
    site içerigi: mizah, karikatür, fıkra, komik yazılar

    döktürün bakim güzel geyikler, güzel bir tane çıkar heralde,
    bannerimi o sloganı yazıcam
  • 14-06-2008, 12:09:03
    #2
    -Takmak ya da takmamak, işte bütün mesele bu

    bu da olabilir

  • 14-06-2008, 13:02:31
    #3
    bu sloganlar benmde işime yarayacak bayağı bi mizah sitem var
  • 16-06-2008, 17:43:30
    #4
    eeeeeeeeeeee r10.net nerde ya
    yokmu şöyle duyunca adamı güldürecek slogan? söz?
  • 16-06-2008, 17:47:15
    #5
    slogan istiosanız hemen üreteyim bi tane
    Her site için slogan üretilir :d
    Örn : Neye güldün la sen ?
    O.sursam duyarmısın sesimi mısralarında.
    Gülmece bayıltmaca
    Höytt . Gülme l-a-n
  • 16-06-2008, 17:49:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Domain ismini de bilsek daha yaratici sloganlar cikarabiliriz tabi.
  • 16-06-2008, 18:00:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gülmek sizin güldürmek bizim işimiz
  • 16-06-2008, 19:33:29
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    domain ismini öğrensek belki yardımcı olabiliriz.
    +Solano'nun slogan güzelmiş hoşuma gitti
  • 16-06-2008, 21:58:38
    #9
    Misafir
    Ne sırıtıyon l an?