• 09-06-2008, 18:11:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    6 Tane var onları bile idare etmek çok zorluyor beni 80 tane ile nasıl başediyorsunuz.
  • 09-06-2008, 18:13:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    18 Tane falan var
  • 09-06-2008, 18:15:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ~350
  • 09-06-2008, 18:30:50
    #13
    İsim güzel,alırım belki birşeyler kurarım diye aldığım 200-220 civarı domain var.
  • 09-06-2008, 18:34:38
    #14
    10-15 tane de bende var.
  • 09-06-2008, 18:47:02
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    1 domain var onuda kullanıyorum
    2 tane daha alıp onlarıda kullanacagım
    öyle 90-100 domainle imkansız ugraşamam
  • 09-06-2008, 19:24:39
    #16
    Az olsun öz olsun 6 tane domainim var çok şükür ihtiyacımı görüyor bunlar..
  • 09-06-2008, 20:33:03
    #17
    ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ~350
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim güzel,alırım belki birşeyler kurarım diye aldığım 200-220 civarı domain var.
    adamlar hostcu aga canın mı sıkıldı domain regle
    biziim gibi garibanlarda max. 30
  • 09-06-2008, 20:37:41
    #18
    hostculukla ya da garibanlıkla alakası yok belli bir süre iş yaptıktan sonra elinize para geçtiginde domain alıyorsunuz.

    şuanda 200-300 arası sayıda domain var elimde sürekliyor değişiyor düşenler oluyor yeni kaydettiklerim filan bu sekilde devam ediyoruz.

    en fazla gecen sene sanırım bi 500-600domain reglemiştim.