Balkondan balkona köprü - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Balkondan balkona köprü
23
●
646
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Balkondan balkona köprü
1
2
3
06-06-2008, 19:34:11
#10
The_CooL
Üyeliği durduruldu
Muhaha Türk Zekası işte
06-06-2008, 20:26:43
#11
metinsonmez
İlginç
06-06-2008, 20:36:08
#12
imennanoglu
Bu iş adamı Nobel Ödülünü hak etmiş
06-06-2008, 20:39:36
#13
jxc
cuhadar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
enişte kızmıştır kesin
Eleman sanırım eniştesi değilde damadı oluyor
06-06-2008, 20:41:57
#14
HemenHost
Tek kelimeyle harika
06-06-2008, 20:48:41
#15
fatihbaz
güzel olmuş bence...
06-06-2008, 20:51:49
#16
LineBilisim
Yurdumun insanı
06-06-2008, 21:31:17
#17
xlenonz
çözüm çok bizde
06-06-2008, 21:54:36
#18
Varista
Güzel fikir ama,kim inecek o kadar katı sonra geri çıkacak
Türk zekası budur işte
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler