• 16-01-2018, 20:32:58
    #37
    Her zaman ölücülük değildir bu. 100 liralık işe 200 tl istenirse 120 tl ben de teklif ederim. Madem beğenmiyorsun cevap verme. Birgün acil paraya ihtiyacın olur o ölücü dediğin teklifi kabul edersin.

    Gereksiz boşa bir konu olmuş. Ticaretin kuralıdır teklif vermek, pazarlık yapmak.
  • 16-01-2018, 21:01:13
    #38
    ölü fiyata almak isteyenlerin dışında piyasada satış fiyatı 100 tl malı 120 tl satmaya çalışanlar da ölücü mü oluyor
  • 16-01-2018, 21:26:29
    #39
    Çok iyi bir ölücü tanıyorum. Daha ticareti yok. Ama her sayfada 3-5 konusunu görebiliyorum. Özellikle WP ve HTML konularında. Uyardım da ama yok, o bildiğini okuyor.
  • 16-01-2018, 21:28:41
    #40
    bizedemi...
  • 16-01-2018, 21:32:27
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Bizim jenerasyon oluculugu Knight Online’dan ogrendi.

    Bkz.
    Kardesim ilerde birisi ayni itemi 85e satiyo ver senden 84 e alayim anlasalim
    Kardesim bu itemin buy pazarini bu sabah 80m e gordum
    Kardesim bu item cok sekiyor 70 veririm hemen aliyim cash para
  • 16-01-2018, 23:59:28
    #42
    endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman ölücülük değildir bu. 100 liralık işe 200 tl istenirse 120 tl ben de teklif ederim. Madem beğenmiyorsun cevap verme. Birgün acil paraya ihtiyacın olur o ölücü dediğin teklifi kabul edersin.

    Gereksiz boşa bir konu olmuş. Ticaretin kuralıdır teklif vermek, pazarlık yapmak.
    Madem 200 TL'lik ücreti çok buluyorsunuz siz cevap yazmayın. Madem beğenmiyorsunuz cevap vermeyin.
    Gereksiz boşa bir yorum olmuş.
  • 17-01-2018, 01:06:48
    #43
    Bu akşam denk eldim, yazdığım fiyatın yarısı teklif etti Çıldırmamak elde değil.
  • 17-01-2018, 02:13:12
    #44
    onlar gene iyi pazarlık ediyolar alma garetindeler. ya site ismi pm diyip içeriginizi çalanlara ne diyeceksiniz
  • 17-01-2018, 02:44:57
    #45
    DH dekilerle yarışamazlar. Ama az da sayılmazlar