endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman ölücülük değildir bu. 100 liralık işe 200 tl istenirse 120 tl ben de teklif ederim. Madem beğenmiyorsun cevap verme. Birgün acil paraya ihtiyacın olur o ölücü dediğin teklifi kabul edersin.

Gereksiz boşa bir konu olmuş. Ticaretin kuralıdır teklif vermek, pazarlık yapmak.
Madem 200 TL'lik ücreti çok buluyorsunuz siz cevap yazmayın. Madem beğenmiyorsunuz cevap vermeyin.
Gereksiz boşa bir yorum olmuş.