• 27-05-2008, 23:48:11
    #10
    neymiş efenim alayı yalanmış

  • 27-05-2008, 23:53:13
    #11
    ozkaan harika bir logo tasarımı ...
  • 27-05-2008, 23:54:56
    #12
    bize göre mantıksız herşey onlara göre mantıklı böyle düşün rahat ol
  • 28-05-2008, 16:42:59
    #13
    çok geç cevap yazıyorsundur kıza
  • 28-05-2008, 23:18:20
    #14
    Cevap veriyorum : Evet (:
  • 29-05-2008, 01:01:47
    #15
    ilgi beklemiş gariban, dünya onun etrafında dönüyor ya
  • 29-05-2008, 03:49:25
    #16
    alayı böyle bunların benımkıde karı kıza bakmamdan korkmuyo site basında sabahlamamdan korkuyo. sitelerı kuması olarak görüyo
  • 29-05-2008, 03:51:12
    #17
    ATABEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alayı böyle bunların benımkıde karı kıza bakmamdan korkmuyo site basında sabahlamamdan korkuyo. sitelerı kuması olarak görüyo
    aynen üstad..bana sitelerine gösterdiğin ilgiyi bana göstermiyosun sen beni sevmiyosun diyo sölicek lafım kalmıyo
  • 29-05-2008, 03:59:15
    #18
    Davay davay 🌹
    Arada Banada Oluyor Üniverden Arkadaşlar neden Yazmıyorsun Diye Dövünüp Duruyorlar ...

    Diyemiyorumki İşlerden başımı kaldıramıyorum