kızların alayı mı böyle - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kızların alayı mı böyle
23
●
907
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
kızların alayı mı böyle
1
2
3
27-05-2008, 23:48:11
#10
ozkaan
neymiş efenim alayı yalanmış
27-05-2008, 23:53:13
#11
mterzy
ozkaan harika bir logo tasarımı ...
27-05-2008, 23:54:56
#12
xlenonz
bize göre mantıksız herşey onlara göre mantıklı böyle düşün rahat ol
28-05-2008, 16:42:59
#13
by_wirus
çok geç cevap yazıyorsundur kıza
28-05-2008, 23:18:20
#14
ayberk
Cevap veriyorum : Evet (:
29-05-2008, 01:01:47
#15
deli dana
ilgi beklemiş gariban, dünya onun etrafında dönüyor ya
29-05-2008, 03:49:25
#16
ATABEY
alayı böyle bunların
benımkıde karı kıza bakmamdan korkmuyo site basında sabahlamamdan korkuyo. sitelerı kuması olarak görüyo
29-05-2008, 03:51:12
#17
MaxidaTa
ATABEY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alayı böyle bunların
benımkıde karı kıza bakmamdan korkmuyo site basında sabahlamamdan korkuyo. sitelerı kuması olarak görüyo
aynen üstad..bana sitelerine gösterdiğin ilgiyi bana göstermiyosun sen beni sevmiyosun diyo
sölicek lafım kalmıyo
29-05-2008, 03:59:15
#18
Erhan
Davay davay 🌹
Arada Banada Oluyor
Üniverden Arkadaşlar neden Yazmıyorsun Diye Dövünüp Duruyorlar ...
Diyemiyorumki İşlerden başımı kaldıramıyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler