• 27-09-2017, 23:24:20
    #1
    Forumda en güzel nick gibi yarışmalar yapılsa bence güzel olur sizce nasıl olur yorumlayın
  • 27-09-2017, 23:25:58
    #2
    Süper olur
  • 27-09-2017, 23:26:04
    #3
    Yanlış forumdasın o zaman.
  • 27-09-2017, 23:26:37
    #4
    mamifilm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış forumdasın o zaman.
    Niye hocam?
  • 27-09-2017, 23:30:34
    #5
    yaş 15 mi
  • 27-09-2017, 23:31:24
    #6
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş 15 mi
    16 hocam yaşa göremi davranıyosunuz insanlara?
  • 27-09-2017, 23:47:08
    #7
    En kötü nick yarışması yapılsa ve ona değiştime hakkı verilse daha iyi olur
  • 27-09-2017, 23:48:13
    #8
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kötü nick yarışması yapılsa ve ona değiştime hakkı verilse daha iyi olur
    Mantıklı
  • 28-09-2017, 08:58:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Guzellik gorecelidir. Kim sececek guzel ismi? Oy verelim desek herkes kendisine oy verir. Ki benim nickim adim ve soyadim, sen benim adim soyadima guzel degil mi diyosun???!!