• 25-05-2008, 18:09:03
    #19
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gruplar açın, listelerinize ekleyin, amerika birleşik devletleri başkanı dahil herkesi uyandırın. Sandboxtayım (((
    yeni bi grup açmak lazım= " kubilayın sanddan çıkmasını isteyen 1 milyon kişi bulabilirim " gibi ..

    Bu grup ismini bir yerden çıkartıcam ama
  • 25-05-2008, 18:19:38
    #20
    LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger by_wirusden google.com.tr sitesini alırsam footerdan link veririm ucretsiz. yardımcı olurmu bilmiyorum ama en azından sandboxdan daha kolay cıkarsın.
    2 inek 3 tavuk veren arkadaşa sattım ama rica ederim kubiye link verebilir
  • 25-05-2008, 20:30:25
    #21
    off yaa profilimin pr değeri de düşmüş =(((
  • 27-05-2008, 09:16:01
    #22
    Kubilay isyanlardasin
  • 27-05-2008, 09:17:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    aytuqqq çıkaramadımı sandtan
  • 27-05-2008, 12:23:29
    #24
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aytuqqq çıkaramadımı sandtan
    çıkardı sanddan ama profiim pr değeri düşmüş =(((
  • 27-05-2008, 12:46:01
    #25
    bu yazıyı geçen hafta bende giriş yapmak istedigimde gördüm,haala anlamış degilim ne oldugunu 3 gün sonra düzeldi ancak bende.