• 24-05-2008, 14:12:28
    #1
    Dünya da ençok kullanılan program olan msn şu andan itibaren paralı olsa
    kulanmaya devammı ederdiniz , yoksa zeten cepte para yok 1 msn miz vardı oda gitsin anasını satıyım kullanmammı derdiniz.

    ben hemen serial ve crack aramaya başlardım nede olsa elemanın biri bi çare bulur dimi (Bill gates Dünyanın en enzinleri arasında bi amcamız bi msn den batmaz heralde)

    sizin fikirleriniz ve alternatiflerniz nedir.?
  • 24-05-2008, 14:15:06
    #2
    msn yoksa gtalk var deriz
  • 24-05-2008, 14:16:18
    #3
    sıkayp var derim
  • 24-05-2008, 14:16:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sanmıyorum böyle birşey yapcaklarını bu arada şu zamana kadar kırılmayan bir ps3 gördüm paşa paşa alıyoruz oyunları 150 liradan buna da veririz parasını ne yapalım
  • 24-05-2008, 14:17:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Parasını veririm.
  • 24-05-2008, 14:18:41
    #6
    yahoo messanger kullanırım chat gibi boş işler için bir de para mı vereceğim : )
  • 24-05-2008, 14:19:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Google için gtalk daha da önem kazanır
    E tabi bizim için de
  • 24-05-2008, 14:19:18
    #8
    disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahoo messanger kullanırım chat gibi boş işler için bir de para mı vereceğim : )
    ben msn'den çok para kazandım ama
  • 24-05-2008, 14:20:49
    #9
    gtalk skaype yahoo var olmadı kendimiz yazarız