Dünya da ençok kullanılan program olan msn şu andan itibaren paralı olsa
kulanmaya devammı ederdiniz , yoksa zeten cepte para yok 1 msn miz vardı oda gitsin anasını satıyım kullanmammı derdiniz.

ben hemen serial ve crack aramaya başlardım nede olsa elemanın biri bi çare bulur dimi (Bill gates Dünyanın en enzinleri arasında bi amcamız bi msn den batmaz heralde)

sizin fikirleriniz ve alternatiflerniz nedir.?