Sigara Zararlıymış pehhh - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigara Zararlıymış pehhh
30
●
692
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sigara Zararlıymış pehhh
1
2
3
4
21-05-2008, 02:02:20
#28
kubilay
tRn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uğraşmazsan yan cebine koy evde çıkar da soğumasın
turandan bir bomba dahaaa..
seyirciler gülme krizlerine girerken, bu vuruşlarla sersemleyen sebonun yeni taktiği ne olacak. azzz sonraa
nok var sanki 13 üye konuyu okuyo
21-05-2008, 02:02:51
#29
SABOCES
gidin yatın uyuyun gidiyorum size laf yetiştiremem ben
herkese iyi geceler
21-05-2008, 02:04:13
#30
kubilay
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gidin yatın uyuyun gidiyorum size laf yetiştiremem ben
herkese iyi geceler
sabo havlu attı sabo havlu hattı. seyirciler gözlerine inanamıyor.
şike olduğu konusunda bağırışmalar başladı, buna varış hakemleri karar verecekler
21-05-2008, 02:05:53
#31
FromETC
Üyeliği durduruldu
O kompresörün vakum gücü ile sigarayı yaktığında süngeride yanıyor. Nikotine bol miktarda karışmış olsa gerek.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler