Sigara Zararlıymış pehhh - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigara Zararlıymış pehhh
30
●
692
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sigara Zararlıymış pehhh
1
2
3
4
21-05-2008, 01:51:46
#19
TRN
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ayy canım ya
aldı başını gidiyor tutun elemanı
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
turan ne diyon laaa
gel senve overall a gidelm
Anlayan anladı boş koyun
$oWCu
21-05-2008, 01:52:25
#20
kubilay
tRn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlayan anladı boş koyun
$oWCu
tmam koydum
21-05-2008, 01:52:50
#21
yakoSin
Misafir
tRn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlayan anladı boş koyun
$oWCu
Şov yapma
21-05-2008, 01:53:23
#22
TRN
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ayy canım ya
aldı başını gidiyor tutun elemanı
Gel gel sen tut
21-05-2008, 01:57:19
#23
kubilay
tRn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gel gel sen tut
abooo
o nasıl bi laf öyle. kavgada söylenmez. ayıp ya
ver gazıı
kscmersin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçen de ben birine cevap vermiştim bir üye arkadaş alıntı yapıp kapak eklemiş yazıma bulamadım bulsam rep e boğacam onu valla rep manyaa yapacam
21-05-2008, 01:58:11
#24
SABOCES
kubilay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abooo
o nasıl bi laf öyle. kavgada söylenmez. ayıp ya
ver gazıı
ver çoşkuyu ver çoşkuyu
turan bi git ya senle uğraşılmaz
21-05-2008, 02:00:08
#25
kscmersin
bu işi kan temizler
21-05-2008, 02:00:15
#26
kubilay
sabo kapak resmim nasıl
helin avşar çıkacaktı kapağa ama fiyatta anlaşamadık
iğrencim
21-05-2008, 02:00:58
#27
TRN
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ver çoşkuyu ver çoşkuyu
turan bi git ya senle uğraşılmaz
Uğraşmazsan yan cebine koy evde çıkar da soğumasın
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler