• 07-05-2017, 23:59:23
    #1
    Çocukluk İtiraflarınızı Yazın
  • 08-05-2017, 03:05:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çocukluğumda iyi hatırlıyorum Babam il dışından Anneme Postahane ile para gönderecekti,
    o para tellerden nasıl gelecek kaç ayda gelecek diye düşünürdüm taaki 5 dakika sonra gidip alana dek
  • 08-05-2017, 16:19:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fırının ekmek sepetine oturmuştum, ekmek sepetinin içinde ekmek kırıntıları vardı ve günah olduğunu anladığımda çok geçti. Çünkü 5 dk sonra düştüm ve kafamı kaldırıma vurup kan revan içinde kalmıştım. Korkumdan kimseye de anlatamadım
  • 08-05-2017, 23:16:00
    #4
    küçükken feşer bir çocuktum okuldaki herkes korkardı benden bir gün bir arkadaşımı bir cocuk dövmüş bacakkadar boyu var ben döverim meraklanma sen dedim. cocuk karateci cıktı evire cevire dövdü beni kaçmak zorunda kaldım
  • 09-05-2017, 00:27:09
    #5
    çok güzle di arkadaşlar devamını beklerim
  • 09-05-2017, 15:13:55
    #6
    - Sapanla serçe vurup, kızartıp yerdik. Arada bir iki camda kırdık sanırım