• 17-05-2008, 14:12:42
    #46
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ölesine yazdım 4 diye
    harbi 4 kişi ortak mı kullanıyor
    Hayır gerçekte 3 kişi
  • 17-05-2008, 14:12:52
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Sabahları klonu forumda, akşamları kendisi forumda.
    Benim yanımdakide simülasyonu
  • 17-05-2008, 14:14:14
    #48
    Üyeliği durduruldu
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır gerçekte 3 kişi
    nasıl yani
  • 17-05-2008, 14:15:25
    #49
    4 kişi ortak kullanıyorlardı en son, belki 3'e düşmüş olabilir.
  • 17-05-2008, 14:15:33
    #50
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani
    3 kişi kullanıyor. 3 Kardeş sanırım tam bilmiyorum kendisi daha iyi bilir
  • 17-05-2008, 14:16:01
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu aralar forumda millet birbiriyle iyi dalga geçiyor.
    Çok çalışmaktanmıdır nedir millet iyice geyiğe vurdu.
  • 17-05-2008, 14:18:02
    #52
    Üyeliği durduruldu
    ****** Kendisinin Clonunlarını Yaptırmış
  • 17-05-2008, 14:21:52
    #53
    ****** gerçeği ne zaman açıklamayı düşünüyordun :/
  • 17-05-2008, 14:23:40
    #54
    Üyeliği durduruldu
    labiduye sordum yok öyle bişi diyor