Beyaz neler söyleyecek bu film hakkında çok merak ediyorum.
İsim kıtlığı olsa gerek.Böyle bir isim koymuşlar.
O. Çocukları Beyaz Show'da
80
●1.964
- 16-05-2008, 20:15:24
- 16-05-2008, 22:11:20Üyeliği durdurulduEvet gerçekten anladığın şey var filmdefatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav o... çocukları diye film i olur?düşünsenize birisi gelip film çekicez diyor seviniyorsunuz ve soruyorsunuz
bu programda süper geçiceğe benziyor