• 17-05-2008, 16:20:26
    #64
    Filmin kapağı güzel üstte resimler altta O..Çocukları yazısı ilginç sanki onlara der gibi.
  • 18-05-2008, 08:35:27
    #65
    Vay O... Cocuklari vay
  • 18-05-2008, 09:03:37
    #66
    güzel isim yapmışlar ama
    o filmde oynayanlara yazık yha
    neyse birazdan gidip izliyim bari sinemada
  • 18-05-2008, 11:54:00
    #67
    vay o.ç ları
  • 18-05-2008, 12:23:13
    #68
    sizi o. çocukları
  • 18-05-2008, 12:32:27
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Bu ne laa muhahaha
  • 18-05-2008, 15:04:39
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konunun başlığına koptum

    bu filmde oynayanlara da yazık gerçekten düşünsenize adamın ortamını
    - hacı yeni bi proje varmış benide çağırdılar yaa yalvarıolar valla gel oyna diye
    - valla mı lam helal be koçum benim başrol mü oynuon
    - tabi olm
    - neyi oynuon
    - eeee ıı..mm.. o.çocuğu nu

  • 18-05-2008, 15:30:59
    #71
    Üyeliği durduruldu
    boyle filmler sinemanında kalitesini kaçırır isim bakımından.
  • 18-05-2008, 16:35:16
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu gördüğümde siteye içerik atmıstım hit gelmiş bugun