• 16-05-2008, 20:15:24
    #37
    Beyaz neler söyleyecek bu film hakkında çok merak ediyorum.

    İsim kıtlığı olsa gerek.Böyle bir isim koymuşlar.
  • 16-05-2008, 22:11:20
    #38
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filmde bahsedilen şey gerçekten benim anladıgım şey mi yoksa başka bi anlamımı var yav o... çocukları diye film i olur?düşünsenize birisi gelip film çekicez diyor seviniyorsunuz ve soruyorsunuz
    - rolüm ne?
    - abicim bu filmde sen o...... çocugu olucan
    muahahhaha
    Evet gerçekten anladığın şey var filmde
  • 16-05-2008, 22:21:16
    #39
    arkadaşlar bu o. cocuklarının açılımı ne acaba ben anlayamadımda
  • 16-05-2008, 22:21:17
    #40
    Üyeliği durduruldu
    desenize matrak var şimdi gidip açayım bari
  • 16-05-2008, 22:22:47
    #41
    tv az önce dönüyordu galasımı ne varmış spiker bile soyleyemedi
  • 16-05-2008, 22:23:34
    #42
    bakalım beyaz ne yapıcakbu programda süper geçiceğe benziyor
  • 16-05-2008, 22:41:09
    #43
    Üyeliği durduruldu
    o afişte olmak istemezdim.

    o.çocukları
  • 16-05-2008, 23:04:55
    #44
    çok gerzekce bi film bence.
  • 17-05-2008, 10:50:51
    #45
    Üyeliği durduruldu
    beyaz filmin anlamını çok iyi bi şekilde anlattı. zor oldu ama iyi oldu güzel anlattı.