• 07-02-2017, 16:07:25
    #1
    Her Zaman Orjinal Lisans Kullanıyorum. W*rez'e hayır!



    NOT : Şeytan ayrıntıda
  • 08-02-2017, 01:50:03
    #2
    mustafasevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Zaman Orjinal Lisans Kullanıyorum. W*rez'e hayır!



    NOT : Şeytan ayrıntıda
    kms candır