eXtreme ' den Hesap Alma :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
eXtreme ' den Hesap Alma :)
16
●
511
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
eXtreme ' den Hesap Alma :)
1
2
10-05-2008, 20:10:48
#1
Webing
Üyeliği durduruldu
Şimdi uçak biletini alıyorsun Uçağa biniyorsun İsviçreye geliyorsun dayının bilgisayarının başına oturup üye oluyorsun ....
Nasil ama
10-05-2008, 20:12:58
#2
UMUT
Test edilip onaylandımı ?
yA 2 gün tekrar hesabını silerlerse uçak parasına yazık değilmi
10-05-2008, 20:14:27
#3
myqatsel
illa isviçremi olması gerekiyor hocam ?
10-05-2008, 20:15:00
#4
Webing
Üyeliği durduruldu
Neresi gelirse
10-05-2008, 20:15:00
#5
myqatsel
bide benim bisiklet var ? onla gitsem olmuyormu
10-05-2008, 20:15:25
#6
MaxidaTa
ya isviçrede dayımız yoksa ne olucak
10-05-2008, 20:17:43
#7
erkanertekin
oraya gitceğim parayla extremeden daha iyi bi site açarım
10-05-2008, 20:20:04
#8
GoodSave!
BurakPotuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya isviçrede dayımız yoksa ne olucak
O zaman İsviçre'ye gitmeden önce dayını da yanına alacaksın
10-05-2008, 20:28:50
#9
myqatsel
GoodSave! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman İsviçre'ye gitmeden önce dayını da yanına alacaksın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler