En güzel avatar benimkisi
68
●1.518
- 08-05-2008, 18:34:07fanatik olarak kral18 - Google'da Ara göztepeli arkadaşın ki seçildi bile
- 09-05-2008, 11:04:16benimki çok eğlenceli, konser, festival, havuzda müzik keyfi :P
- 09-05-2008, 11:14:49sen bi php öğren o zaman görürüm ben seni seviyonmu tatmı almıyonUlath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
