• 19-06-2008, 10:32:35
    #64
    Avatar bu bikere siz yanlış biliyorsunuz
  • 19-06-2008, 11:36:21
    #65
    Tezahürata gerek yok
  • 19-06-2008, 11:46:13
    #66
    tartışmaya gerek yok 1 belli 2. kim
  • 19-06-2008, 11:48:23
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Benim Resimdeki Hatun Güzel :d
  • 19-06-2008, 11:50:25
    #68
    Benimkide en kötüsü olsa gerek
  • 19-06-2008, 11:52:44
    #69
    Üyeliği durduruldu
    4364356 defa konuyu neden hortlattiginizi biliyorum, artik konuya son noktayi koymak vakti geldi.

    Nickle uyumu, tartismasiz gucu, gozaliciligi, zerafeti, nezaketi, rezaleti...

    En guzel avatar benimki gencler, hatta en guzel imza da benimki, dagilin!