Her şeyi sana yazdım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Her şeyi sana yazdım ?
10
●
1.009
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Her şeyi sana yazdım ?
1
2
25-11-2016, 21:19:17
#1
Ekpyrosis
R10'da gezerken birden böyle bir şey çıktı korktum ekrana vurdum laptop kırıldı. Telefondan yazıyorum arkadaşlar.
Laptopun son hali
25-11-2016, 21:55:32
#2
myqatsel
Oo Sebastian gene ortaligi karistirmis. Parasini Misafir; den iste.
26-11-2016, 00:22:11
#3
Sharkie
Umarım her şeyi sana yazmamıştır hocam
12-12-2016, 15:57:42
#4
BenimWebim
Tuvalet kağıdına çarptı gözüm afedersiniz.
13-12-2016, 20:29:30
#5
t0praK
Üyeliği durduruldu
Bende ilk gördüğümde;
17-01-2017, 23:15:14
#6
firtinalim
klavyedeki tuşlar nerde*
09-05-2017, 17:43:09
#7
Ekpyrosis
uplayım
09-05-2017, 17:52:24
#8
Swag
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da gezerken birden böyle bir şey çıktı korktum ekrana vurdum laptop kırıldı. Telefondan yazıyorum arkadaşlar.
Laptopun son hali
Tuvalet kağıdında aklım kaldı. 😂😂😂
10-05-2017, 18:43:08
#9
enesalp
Hiç güleceğim yoktu hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler