• 05-04-2008, 20:54:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar bu gece play6 5 aracılıgı ile tavla turnuvası yapcak mesela katılcak arkadaşlar buraya yazsa kendilerini eşleşme yapım hemen ben kura ile daha sonra gece 11:30 dan 12 den sonra başlasın devam edelim... eleme usulu ile olsa hangi arkadaşlar katılır...buraya yazsınlar lütfen
  • 05-04-2008, 21:15:16
    #2
    pc başında sızana kadar oynayalım beyler
  • 05-04-2008, 21:20:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hadi arkadaşlar hepinizi bekliyoruz...daha konuyu görmeyip oynucak arkadaşlarda var..güzel bir turnuva yapalım
  • 05-04-2008, 21:22:39
    #4
    Okey yapsak gelirim
  • 05-04-2008, 21:43:37
    #5
    okey daha iyi olur benim içinde
  • 05-04-2008, 21:45:58
    #6
    Okey için uygun ve takılmayacak bir yer varsa okey güzel olur bencede..
  • 05-04-2008, 21:48:50
    #7
    Okey Yada Tavla İkisinede Varım Benide Yazın Listeye
  • 05-04-2008, 21:55:14
    #8
    bende varım. tavlaya
  • 06-04-2008, 03:15:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    okeye varım ....