Gitaristler Topiği - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gitaristler Topiği
30
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Gitaristler Topiği
1
2
3
4
20-04-2008, 19:52:33
#28
MicroChip
[media]http://www.youtube.com/watch?v=aNZihxUenUI[/media]
şöyle bi solo atsam başka bişey istemiyorum
20-04-2008, 20:01:34
#29
NFServers
Sağlam parça ama
20-04-2008, 20:09:38
#30
MicroChip
NFServers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağlam parça ama
hadi onu geçtim bu adam bunu nasıl yapıyor
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=O8Wbb8r8PUs[/MEDIA]
02-05-2008, 20:07:29
#31
MicroChip
Arkadaşlar bana acil Türkçe favori parçaların akorları lazım.Yani sizin sürekli çaldığınız ritm+arpej+solo şeklindeki parçalar lazım.Yani kulağa hoş gelen parçalar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler