Sanırım Yanlış Windows10 İndirmişim :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanırım Yanlış Windows10 İndirmişim :D
9
●
651
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sanırım Yanlış Windows10 İndirmişim :D
1
2
29-07-2015, 16:05:13
#1
truser
Arkadaşlar nerde hata yaptım ben .D
29-07-2015, 16:15:01
#2
Informative
Çin malı Windows 10
29-07-2015, 18:14:53
#3
Extralarge
DOS 6.22 bilinmi hocam
29-07-2015, 21:48:02
#4
trpersia
hiç güleceğim yoktu
29-07-2015, 23:42:58
#5
Arifap
bu çıktığında daha cumhuriyet ilan edilmemişti
01-08-2015, 01:23:06
#6
inovatif
Üyeliği durduruldu
Bunlar hep Mac'sizlik
01-08-2015, 02:47:03
#7
Cyerol
Logosu XP'ninkinden Güzel bence
01-08-2015, 11:30:57
#8
SamsOzkan
Cyerol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logosu XP'ninkinden Güzel bence
XP candır hocam
Windows 8 kullanıyorum, o ayrı
01-08-2015, 12:34:36
#9
truser
:d :d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler