• 29-07-2015, 16:05:13
    #1
    Arkadaşlar nerde hata yaptım ben .D

  • 29-07-2015, 16:15:01
    #2
    Çin malı Windows 10
  • 29-07-2015, 18:14:53
    #3
    DOS 6.22 bilinmi hocam
  • 29-07-2015, 21:48:02
    #4
    hiç güleceğim yoktu
  • 29-07-2015, 23:42:58
    #5
    bu çıktığında daha cumhuriyet ilan edilmemişti
  • 01-08-2015, 01:23:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar hep Mac'sizlik
  • 01-08-2015, 02:47:03
    #7
    Logosu XP'ninkinden Güzel bence
  • 01-08-2015, 11:30:57
    #8
    Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logosu XP'ninkinden Güzel bence
    XP candır hocam Windows 8 kullanıyorum, o ayrı
  • 01-08-2015, 12:34:36
    #9
    :d :d