• 06-04-2008, 23:31:41
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çaldım yakosin. Teşekkür ederim...
  • 06-04-2008, 23:32:27
    #65
    salomonis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay anasını derinden vurdu şuan yayında olan sen misin tayfun keskin?

    Ard arda mesaj yazıyormuşum gibi oldu ama yayında olduğum için bunları sonra düzenelyeceğim. Evet yayındaki benim...
  • 06-04-2008, 23:32:32
    #66
    Misafir
    TayFunKesKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çaldım yakosin. Teşekkür ederim...
    Ben Teşekkür ederim
  • 07-04-2008, 00:50:00
    #67
    Arkadaşlar yayınım bitmiştir. Hepinize dinlediğiniz için teşekkür ederim...
  • 08-04-2008, 12:49:48
    #68
    aa olmadı ama daha yeni ısınmıştık