Kırmızı Kitap bende uğraşmasınlar =) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kırmızı Kitap bende uğraşmasınlar =)
29
●
946
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kırmızı Kitap bende uğraşmasınlar =)
1
2
3
4
13-03-2008, 23:51:40
#1
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Polat abimiz ve İskender büyük'ün aradığı kırmızı kitap ihtiyarlardan bana geçti =)
KIRMIZI KİTAP ? Kurtlar Vadisi
13-03-2008, 23:53:28
#2
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok uyanık bır yatırımcı gordum senı
Hemen bir makale scripti insanlar yazsınalr bu kitapda neler var
13-03-2008, 23:56:31
#3
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Heyeti öldürdüm kitap elimde =) bombalar r10.net depolarında saklı
radmin'i öldürdüm lider benim
13-03-2008, 23:58:43
#4
KR@LKSK
Bi arada kurtlar vadisi iran domainlerini kapmıştı millet. Kurtlar vadisinde ağızdan çıkan her söz prim yapıyo ne bereketli dizi
14-03-2008, 00:00:29
#5
hun
Üyeliği durduruldu
Çok güldüm valla son derece uyanıklık örneği takdir etmek lazım
14-03-2008, 00:01:18
#6
Kadir3
Üyeliği durduruldu
Kitap güzelmi beyler.
14-03-2008, 00:01:25
#7
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar sizin şu taglara hastayım
sen kaç beni tanıdılar ve tayfın keskin yeni aytığ
14-03-2008, 01:59:48
#8
yakese
Yıllarca okuduk biz o kırmızı kitabı
14-03-2008, 02:06:23
#9
KaoS
Alıntı
aytuğ ingilizce öğreniyor, aytuğ kubilay el ele, kırmızı başlıklı kız, sen kaç beni tanıdılar, tayfun keskin yeni aytuğ
Taglar harbiden çok komik yahu
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler