• 07-03-2008, 23:29:42
    #1
    Arkadaşlarlar okey oynucaz 2 kişi gerek,gelmek isteyen varmı
  • 07-03-2008, 23:35:05
    #2
    nereye ?

    Bursaya mı?
  • 07-03-2008, 23:36:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nerde oynuycaz?
  • 07-03-2008, 23:37:17
    #4
    okey.gen.tr de oynucaz.
  • 07-03-2008, 23:37:26
    #5
    okey.gen.tr de
  • 07-03-2008, 23:40:41
    #6
    geliyorum ok...

    masayı falan pm atın
  • 07-03-2008, 23:41:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    var mı eksik
  • 07-03-2008, 23:45:23
    #8
    1 kişi ( pm atıyorum
  • 07-03-2008, 23:46:17
    #9
    hacı üye bölümü mü misafir mi ?