• 05-03-2008, 12:51:50
    #10
    Ahmet Çakar kız olsaymış alırdım. bu haliylede çok güzel yaffffff
  • 05-03-2008, 13:34:58
    #11
    www.ahmetcakarbikinigiysin.com bence gereken burada yapılmış
  • 05-03-2008, 13:36:20
    #12
    Misafir
    Pikniktube

    muhaha
  • 05-03-2008, 13:39:05
    #13
    fener yenemediki 3-2 bitti maç kesin böyle der
  • 05-03-2008, 13:41:30
    #14
    Misafir
    yok zaten konuşmasının sonunda bu bi espriydi demişti
  • 05-03-2008, 13:57:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok zaten konuşmasının sonunda bu bi espriydi demişti
    bu arkadaşlar da espri yapıyo zaten
  • 05-03-2008, 13:57:23
    #16
    yenerse demediki,turu geçince giyicem dedi
  • 05-03-2008, 14:23:45
    #17
    biz giydi kabul edelim büyüklük bizde kalsın bir daha besmelesiz takımımızın adını ağzına almaya korkar
  • 05-03-2008, 14:55:12
    #18
    Aklıma çok güzel bi fikir geldi bekleyin ...