bunun yarışı olamaz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bunun yarışı olamaz
19
●
3.292
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
bunun yarışı olamaz
1
2
3
21-09-2015, 22:42:55
#10
RauL
yeni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok güldüğüm 2. konu da bu oldu forumda, yanlız konu yanlış yerde.
demi adam olayı çözmüş
22-09-2015, 00:26:18
#11
okangurkans
22-09-2015, 11:25:23
#12
DelipoyrazNET
22-09-2015, 11:32:16
#13
Tonks
F. STACK WEB + MOBILE DEV
Bir efsane daha mı geliyor :O
22-09-2015, 11:33:42
#14
BurakGamsiz
yarışı olmasa n11.com gg.com gibi siteler de sıradan kişileri tutardı bu işler için
22-09-2015, 11:48:12
#15
Ipod
Zaten Google'da varlığını kabul etmiyor.
Siz sitenizi kullanıcılar için kullanışlı hale getirin biz onu anlar sizi üst sıralara getiririz diyor.
Qzarzessfzfds hocam niye olmasın yüzbinlerce kişi yanılıyor olabilir mi?
22-09-2015, 12:02:39
#16
constantine38
İnşallah canım.
24-09-2015, 00:33:17
#17
Blogkaan
Konuyu açanın r10 yaş 7 yıl 9 ay. Hiç mi dikkat etmediniz, güzel trollüyor hakkını yemeyin.
24-09-2015, 01:38:06
#18
Nativity
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler