• 21-09-2015, 22:42:55
    #10
    yeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok güldüğüm 2. konu da bu oldu forumda, yanlız konu yanlış yerde.
    demi adam olayı çözmüş
  • 22-09-2015, 00:26:18
    #11
  • 22-09-2015, 11:25:23
    #12


  • 22-09-2015, 11:32:16
    #13
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Bir efsane daha mı geliyor :O
  • 22-09-2015, 11:33:42
    #14
    yarışı olmasa n11.com gg.com gibi siteler de sıradan kişileri tutardı bu işler için
  • 22-09-2015, 11:48:12
    #15
    Zaten Google'da varlığını kabul etmiyor.
    Siz sitenizi kullanıcılar için kullanışlı hale getirin biz onu anlar sizi üst sıralara getiririz diyor.

    Qzarzessfzfds hocam niye olmasın yüzbinlerce kişi yanılıyor olabilir mi?
  • 22-09-2015, 12:02:39
    #16
    İnşallah canım.
  • 24-09-2015, 00:33:17
    #17
    Konuyu açanın r10 yaş 7 yıl 9 ay. Hiç mi dikkat etmediniz, güzel trollüyor hakkını yemeyin.
  • 24-09-2015, 01:38:06
    #18