• 29-02-2008, 02:57:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dostnamez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam ölmüşmü nedenki kaan ?
    karının dırdırından başka sebeb yok ki
  • 29-02-2008, 03:04:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Recep ivedikle ilgili bişe sandımdı :S
  • 29-02-2008, 03:28:03
    #12
    Ben de ziyaretçi defterini okumuştum da, orda da herkes öldüğünden bahsediyordu..

    Allah rahmet eylesin ne diyelim..(Gerçekse)
  • 29-02-2008, 07:10:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yok artık bunudamı görecektik
    Tık başı ne kadar verir acep, merak ettim
  • 29-02-2008, 08:52:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    eve Dön Yenge
  • 29-02-2008, 22:28:30
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İntihar edeceğini internetten ilan etti haberler, güncel haberler, internet haber, haber,

    bu adam heral, gerçi url yanlış verilmiş ama
  • 01-03-2008, 01:10:28
    #16
    Yapmayın bu adam çok öncelerden benim okurumdu hep yorum yapardı yazılarıma... Hay Allah'ım ya..
    Aşağıda onun bi yorumu bu yorumu yapan adam intihar edemez...
    Allah'ım ya... Tüylerim diken diken oldu... Gerçekse Allah rahmet eylesin...

    U zay Türkmen 02 Kasım 2007 22:44 | Almanya
    Yaşama Sanatının Sitesi: Sevgi-Bilinç Çatışmasında Karmaşıklaşan Hayatlar
    Merhaba,

    Nedir bu umut hakkında söylenen o kadar olumsuz söz. Pandora kutuyu açmış ta, tüm kötülükler dünyaya yayılmış. Son anda kapatmış kutuyu. Ve son kötülük UMUT kalmış içerde. Peki ya, "Umut kötülüklerin en kötüsüdür. Çünkü işkenceyi uzatır" a ne demeli. Bence umut o kadar kötü bir şey değil.

    Yazmak, yazdıklarını paylaşmak, yazarken kendine karşı dürüst ve gerektiğinde acımasız olmak, hem kendini yenilemek hem de kendisini yenilemek isteyenlere ve istemeyenlere kendini yenilemeye teşvik etmek için bence güzel bir yol.

    Evet, kendini yenilemek ve insanları yenilenmeye teşvik etmek, herkesin bunu yapabileceğini hayal ve umut etmek, bir gün herkesin bu kadar coşkuyla kendisini yenileyeceğini umut etmek çok güzel bir şey.

    Tebrik ediyorum. Umut dolu günler diliyorum
  • 01-03-2008, 01:27:13
    #17
    haber büyük olasılıkla gerçek iha pek atmaz bu tarz haberleri sitede en son 20 şubatda güncellenmiş.
    adwords ise kredi kartı bilgisi girdiyse ordan otomatik çekiyodur parayı o yüzden reklamlar çıkmaya devam ediyodur.
    anneye çocuğunu düşün diyen baba kendi canına nasıl kıyar anlam veremiyorum ?
  • 01-03-2008, 01:50:27
    #18
    yaa Allah'ım yaa adsense reklamına bak !!