Ne ilginç bir konudur arkadaş :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne ilginç bir konudur arkadaş :D
0
●
179
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ne ilginç bir konudur arkadaş :D
22-01-2015, 19:04:56
#1
Ozgur
Off topicte bi dolandırıcının konuları açıldı ilk defa duyduğum için bi google'da araştırayım dedim.
R10da bi konuya rastgeldim, konudaki hemen hemen herkes banlı çok ilginç
Modlar ban verirken click kasma programını açık unutmuşlar heralde
Konu ;
https://www.r10.net/account-amp-lisan...n-akcicek.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler