• 14-12-2014, 03:35:14
    #1

    Bana seyyar Tayyarı hatırlattı.
    (yorumda bonus olsun)
  • 31-12-2014, 16:04:12
    #2
    ibrahim abi iyidir müşterimizdir severiz sayarız
  • 31-12-2014, 19:47:31
    #3
    Bende de var kulak çınlaması, östaki borum sürekli tıkanıyor. Çaresi yok, doktorlar ilaç verip gönderiyor, ha bire ilaç kullanıyorum en ufak bir değişme yok.