Havada mermi ve bot vurma :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Havada mermi ve bot vurma :)
3
●
193
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Havada mermi ve bot vurma :)
08-11-2014, 19:05:25
#1
ercan
http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...-vurmak-edirne
Edirne 'de alkol + av = eğlence
10-11-2014, 22:34:23
#2
Extralarge
10-11-2014, 23:29:32
#3
clubmember
önemli olan saçmalı fişekle değil kurşunla vurabilmektir.
hiç hareketli hedefe sıkmadım ama hareketsiz de gözümün gördüğü her şeyi vurabilirim.
2-3 ay sonra orada asker olucam. edirne/uzunköprü.
11-11-2014, 12:01:10
#4
Dryas
Yorumlarda da dikkatimi çeken sarhoş olduklarının yazılması oldu. Ancak bu avcılar sarhoş falan değiller, bu konuda emin olabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler