• 08-11-2014, 19:05:25
    #1
    http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...-vurmak-edirne

    Edirne 'de alkol + av = eğlence
  • 10-11-2014, 22:34:23
    #2


  • 10-11-2014, 23:29:32
    #3
    önemli olan saçmalı fişekle değil kurşunla vurabilmektir. hiç hareketli hedefe sıkmadım ama hareketsiz de gözümün gördüğü her şeyi vurabilirim.

    2-3 ay sonra orada asker olucam. edirne/uzunköprü.
  • 11-11-2014, 12:01:10
    #4
    Yorumlarda da dikkatimi çeken sarhoş olduklarının yazılması oldu. Ancak bu avcılar sarhoş falan değiller, bu konuda emin olabilirsiniz