icinizde izleyen var mi bilmiyorum ama bununla alakali forumda hic yazan olmamis.Tabiki bu konuyu diger sitelerde de tartisabilirim,fekat;webmaster kafasi ile gormek istiyorum.
Dizinin konusu:Ted isimli vatandasimiz 2 cocuguna anneleriyle nasil tanisdigini anlatiyor.(Hatta tabir-i diger ile nasil tanisamadigini).
Dizideki barny karakteri oldukca komik ve saglam.Lily ise american pie` dan taniyorsunuz.
How i met your mother Dizisi
19
●476
- 27-03-2008, 01:16:31son 1 haftada tüm sezon ve bölümleri izledim ben
barney karakteri olmasa izlemezdim sanırım
3. sezon 13. bölüm yayınlandı en son.
barney stinson
çünkü güzel geliyor çapkın olan adam baya komedi
barney benim adamım