• 20-02-2008, 00:50:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    icinizde izleyen var mi bilmiyorum ama bununla alakali forumda hic yazan olmamis.Tabiki bu konuyu diger sitelerde de tartisabilirim,fekat;webmaster kafasi ile gormek istiyorum.


    Dizinin konusu:Ted isimli vatandasimiz 2 cocuguna anneleriyle nasil tanisdigini anlatiyor.(Hatta tabir-i diger ile nasil tanisamadigini).

    Dizideki barny karakteri oldukca komik ve saglam.Lily ise american pie` dan taniyorsunuz.
  • 21-02-2008, 01:25:10
    #2
    hic izleyen yok galiba.silin gitsin : )
  • 21-02-2008, 12:52:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben izliyorum ama baştan beri değil arada çünkü güzel geliyor çapkın olan adam baya komedi
  • 27-03-2008, 00:46:57
    #4
    suit up!
  • 27-03-2008, 01:00:39
    #5
    Kurumsal PLUS
    bütün sezonlarını bütün bölümlerini tek tek izledim. bu kadar güzel bi dizi olamaz ya barney benim adamım "suit up!"
  • 27-03-2008, 01:10:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bütün sezonlarını bearshare programlarıyla tek tek indiriyom power download sonra hepsini tek tek izlicem cnbc-e de tekrar veriyolar 1 sezondan 6 yada 7 bölümdeler..
  • 27-03-2008, 01:13:21
    #7
    İzlemeye değerse CIS sonra bu diziyide indirmeye başlayım..
    Toplam kaç sezon bu dizi..?
  • 27-03-2008, 01:16:31
    #8
    son 1 haftada tüm sezon ve bölümleri izledim ben barney karakteri olmasa izlemezdim sanırım 3. sezon 13. bölüm yayınlandı en son.

    barney stinson
  • 27-03-2008, 01:20:57
    #9
    Daha yeni bir diziymiş.. En kısa zamanda indireyim ben bunu..