• 21-10-2014, 23:37:41
    #1
    Axen 32 LED TV Yorumlarına bakarken son kısımdaki yorumlar dikkatimi çekti



    link
  • 28-10-2014, 08:37:48
    #2
    İyiymiş ya
  • 18-03-2016, 18:35:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu televizyonla ilgili bir şey sormak istiyorum. şuan bu televiyzonu kullanıyorum lakin digiturk kumandası ile müdahale edemiyorum. acaba bu cihazın digiturke tanıtmak için kodlarını bilen var mı acaba ? saygılar iyi çalışmalar. s