Gereksiz bir site :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gereksiz bir site :)
3
●
327
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Gereksiz bir site :)
13-10-2014, 11:08:51
#1
profree
Üyeliği durduruldu
evet arkadaşlar ilginç domainler bulmaya çalışırken karşılaştığım bir site.
öncelikle uyarayım terbiyesiz bir animasyon sizi bekliyor. rahatsız olacaksanız girmemenizi tavsiye ederim.
http://www.sicanzi.com
01-11-2014, 00:03:39
#2
ForJustice
Ne kadar işsiz insan var
01-11-2014, 00:14:46
#3
profree
Üyeliği durduruldu
ForJustice adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne kadar işsiz insan var
Eğerki benden bahsediyorsan sadece ilginç domainler arayan domain avcısı olma yolunda ilerliyorum.
bu da savunmam olsun
01-11-2014, 00:22:32
#4
ForJustice
profree adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğerki benden bahsediyorsan sadece ilginç domainler arayan domain avcısı olma yolunda ilerliyorum.
bu da savunmam olsun
Yok senden bahsetmyorum o siteyi yapan kişiden bahsediyorum sen ilginç siteleri bul ve koymaya devam et eğleniyoruz güzel ve ilginç şeyler çıkıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler