• 15-02-2008, 18:41:19
    #19
    Aynı ******** lafını bana'da söyledi
  • 15-02-2008, 18:49:35
    #20
    bu adam bnm msnde ekli nerden gelmişse ama hiç sıkı pazarlıkçı değil Prof.Hüko ben kapatırdım 5 e :P
  • 15-02-2008, 19:34:44
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Denizalgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hüko bu arada sana ******** dedi konu açtın diye..
    burak_cezaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ******** lafını bana'da söyledi
    Konuyu açacağımı söylediğimde de, açmazsan şerefsizsin demişti.

    Kimin ******** olduğu belli...