• 13-02-2008, 20:04:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    .org 4 ytl kabul mü ödeme de sorun olmaz ok ?

    bizim profiller bot hariç kimseye gösterilmese iyi olur diyorum..profilden msn'i alıp alıp ekliyorlar
  • 13-02-2008, 20:07:25
    #11
    Ben 6 lira veririm .org'a anında hesabında kabul mü ?

    (Maksat pazarlık olsun) gerçi o arkadaş gibi yapamadım da
  • 13-02-2008, 20:10:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Maşallah
  • 13-02-2008, 20:22:11
    #13
    söv engelle, web işine girdiğine pişman et.
  • 13-02-2008, 20:22:58
    #14
    umteka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 6 lira veririm .org'a anında hesabında kabul mü ?
    (Maksat pazarlık olsun) gerçi o arkadaş gibi yapamadım da
    ben 7ytl veriyorum
    aynen arada çıkıyor böylelerigülüp geçiceksin.
  • 13-02-2008, 20:41:45
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    söv engelle, web işine girdiğine pişman et.
    Öyle yaptim

    <kd> Avatar yakıyor </kd>
  • 13-02-2008, 20:46:25
    #16
    abi hepte seni buluyo bunlar nedir bu çektiğin
  • 13-02-2008, 21:32:35
    #17
    adam zamanında satmış abicim, tecrübeli
  • 14-02-2008, 17:42:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hakkaten Hüko ya hep senin başına gelir bunlar

    Edit: Aynı kişi aynı hesap

    Doc.Deniz //:
    . Org domaine 5 ytl mi veriyon
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    ne alaka
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    nerden cıktı bu fiqiR
    Doc.Deniz //:
    Proyweb e orga 5 ytl demişsin
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    dedim
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    4 ytl ye satan var ama bulamdım 14 ytl ye başka yerden aldım
    Doc.Deniz //:
    4 ytl ye saan var demek bulamadıysan nasıl emin olabiliyorsun..
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    .info
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    wr
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    6 ytl ye satan vardı ama kayıp ettim(Nasıl becerdiyse)
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    ister inan ister inanma
    Doc.Deniz //:
    org dan bahsedi,yoruz
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    .org isimtescilde bile 8-9 ytL
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    tmm
    Doc.Deniz //:
    İSİMTESCİL'de bile mi isimtescil zaten ucuz satıyor
    ' [c=9][a=1] mstr - [/a][/c]:
    eee...
    Doc.Deniz //:
    bundan sonra firmalarına sahip çık çarçur etme kaybetme

    Hüko bu arada sana ******** dedi konu açtın diye..