• 12-02-2008, 04:19:55
    #10
    Misafir
    Memleketlim dayıma helal olsun, umarım sağlık sorunu yaşamıyor ve rahattır. Arkadaşlar geçmişin şartları bu gün ki gibi değildi makaraya vurmadan önce biraz "vicdan" lı bakarsak olaya daha iyi olacaktır.
  • 12-02-2008, 04:39:33
    #11
    Misafir
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bir insanın ayıbıyla dalga geçmek en büyük ayıptır.
    ne ayıbı yahu benimki de büyük ayıp mı bu
  • 12-02-2008, 04:40:03
    #12
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ayıbı yahu benimki de büyük ayıp mı bu
    Manuş senin burun kaç santimdi
  • 12-02-2008, 04:40:44
    #13
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ayıbı yahu benimki de büyük ayıp mı bu
    resimdeki sen isen sen burun görmemişsin
  • 12-02-2008, 04:58:32
    #14
    Misafir
    yok karadenizlilerde klasiktir zaten bende aslen samsunluyum
  • 12-02-2008, 19:49:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yuh dicem ayıb olcak Kardeşim adamda iyi burun varmış ya. Yalnız bir şey akılma takıldı bu adam hiç öpüşebilmişmidir ..